אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ח״כ שיקלי: ״יש סיכוי שארוץ בבחירות הבאות בליכוד - הייתי מצביע להם בבחירות אם היו״
תום אברמסון7.7.21
0
0
0
ח״כ ממפלגת ימינה עמיחי שיקלי, תקף הבוקר (רביעי) פעם נוספת את מפלגתו בעקבות האירועים האחרונים במליאת הכנסת ואמר: ״לא הייתי שלם עם איך שהדברים נעשו בלשון המעטה, ננסה להעביר ולקדם את חוק יסוד ההגירה".
בריאיון לרשת ב׳, התייחס שיקלי להצבעתו על חוק האזרחות ואמר: ״אמרתי לשקד במהלך הלילה שלא אצביע בעד החוק ושאני שוקל להימנע או להתנגד. הוא השתנה מתוך לחץ אדיר של אנשי רע"ם ומרצ. אם החוק יבוא להצבעה במתכונתו המקורית, אני אתמוך שוב".
בנוסף, הצהיר שיקלי כי ישנה אפשרות שיעבור למפלגת הליכוד בבחירות הבאות: ״יש סיכוי שארוץ בבחירות הבאות בליכוד, אם היום היו בחירות הייתי מצביע להם״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
