שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

ח״כ גפני לאחר כישלון נוסף של קואליציית בנט-לפיד: ״נמשיך ונפעל להפלת הממשלה הרעה הזאת״
תום אברמסון7.7.21
0
0
0
מלשכת יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, נמסר הבוקר (רביעי): ״בפעילות משותפת שהשתיקה יפה לה של יו"ר ש"ס הרב דרעי ויו"ר יהדוה"ת הרב גפני, הקואליציה נחלה הלילה כשלון חרוץ נוסף״.
״הקואליציה לא השיגה את הרוב הדרוש לחוק שירות הביטחון שירד מסדר היום. נמשיך ונפעל להפלת הממשלה הרעה הזאת״, הוסיף גפני.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
