דוברות המשטרה

בן 61 נדקר בחיפה - המשטרה פתחה בסריקות אחר הדוקר
noa magid3.7.21
0
0
0
תושב חיפה בן 61 נדקר ונפצע באורח קשה. כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים רמב״ם בעיר.
המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.
חובש בכיר חי טקאטש ופראמדיקית מד"א אודליה מולקנדוב, סיפרו: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב על הספסל ברחוב כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ויציב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
