
לוחמי גדוד שקד איתרו אמל"ח וביצעו מעצרים בחברון
אלדר ממן30.6.21
0
0
0
גדוד שקד נמצא במשימת הגנה בגזרת חברון מזה כשלושה חודשים, מגן על היישוב היהודי, על קריית ארבע ועל ציר 60 ומבצע פעילויות סיכול מגוונות מידי יום. אמש איתרו הלוחמים אמל״ח בחברון במסגרת מבצע לילי.
במהלך הפעילות איתרו הלוחמים אמצעי לחימה וביניהם נשק מסוג M16, חלקי M16, כוונת צלפים ומחסניות.
כמו כן נעצרו שני מחבלים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
