
0:00 / 0:00
צפו בביזיון: פעיל הימין עומד לבד עם שלט בלי להפריע או להרעיש ונעצר על ידי המשטרה
אלדר ממן28.6.21
1
0
0
פעילי ימין הגיעו הערב (שני) למחות על הקמת ממשלת השמאל סמוך לביתו של נפתלי בנט ברעננה. אחד הפעילים שמחה כ-200 מטר מביתו של בנט, ללא כל התגרות או הפרעה לשוטרים וללא להקים רעש נעצר, ככל הנראה כחלק ממדיניות ההשתקה של המשטרה והרצון לדכא את מחאות הימין.
הפעיל, משה מירון, מסר לחדשות 0404: "עצרו אותי אחר הצהרים כשהפגנתי לבד במרחק של למעלה מ-200 מטר מהבית של בנט. לא הפרעתי לאף אחד ולא השתמשתי ברמקולים. הכל מתועד בסרטון".
מירון, הבטיח כי לא יוותר לשוטרים וכי הוא מתכוון לייצג את עצמו בבית המשפט ולדאוג שהמשטרה לא תשתיק אותו ואת המחאה.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
