
זוהר: "בנט טוען שתוקף החיסונים עומד לפוג - איפה הבעיה? שיצלצל לאלברט בורלא ב״אובססיביות״"
noa magid28.6.21
0
0
0
ח''כ מיקי זוהר התייחס הבוקר (שני), לקריאת בנט לבני הנוער לצאת להתחסן לפני שתוקף החיסונים יפוג.
זוהר: "בנט טוען שתוקף החיסונים עומד לפוג ורומז שבקרוב לא יהיו לנו חיסונים נוספים. איפה הבעיה? שיצלצל לאלברט בורלא ואם אפשר שיעשה את זה ב״אובססיביות״".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
