נועם רבקין, פלאש 90

בהסכמת משרדי החינוך והבריאות: התלמידים יוכלו להיבחן בבחינות הבגרות ללא מסכות
תום אברמסון28.6.21
0
0
0
שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, סיכמה הבוקר (שני) עם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, ועם ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, כי התלמידים יוכלו להיות בעת בחינות הבגרות ללא מסכות.
ההחלטה המשותפת התקבלה כדי להקל על התלמידים במהלך הבחינה ועל רקע השיעור הגבוה של המחוסנים והמחלימים מקורונה בקרב תלמידי כיתות י״א-י״ב. כיום השיעור מתקרב לכ-80%.
היום יתקיימו בחינות הבגרות בביולוגיה, ובמהלך השבועות הקרובים הן צפויות להתקיים במקצועות כימיה, פיסיקה ומדעי המחשב. כמו כן צפויים להתקיים מועדי ב' במקצועות אנגלית ומתמטיקה ומועדי נבצרים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
