דוברות הכנסת

שטרית: "במקום ששקד תעשה משא ומתן עם התנועה האיסלאמית, שתבוא להצביע אתנו על חוק יסוד ההגירה"
noa magid27.6.21
0
0
0
ח''כ קטי שטרית אמרה כי אחרי שכרתו גט כריתות עם הימין, אנחנו צופים כרגע במופע של צביעות, התחסדות ומוסר כפול של חברי ימינה שהתחתנו עם מי שלא מספק להם את צרכיהם.
שטרית: "במקום שאיילת שקד תעשה משא ומתן עם התנועה האיסלאמית ותמכור להם את מה שנשאר מהנגב שתבוא להצביע איתנו על חוק יסוד ההגירה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
