דוד כהן, פלאש 90

העלייה בתחלואת הקורונה נמשכת: 227 בני אדם נדבקו בנגיף ביממה האחרונה | כל הפרטים
תום אברמסון25.6.21
0
0
0
משרד הבריאות עדכן היום (שישי) כי, ביממה האחרונה 227 בני אדם נדבקו ברחבי ארצנו בנגיף הקורונה הקטלני.
על פי הנתונים, 26 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים השונים במצב קשה, 16 מונשמים.
מאז תחילת התפשטות המגפה בארצנו מתו 6,429 חולי קורונה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
