אוליבר פיטוסי, פלאש 90

עוד הצגה של אורבך? העביר את לשכתו ליישוב אביתר
אלדר ממן24.6.21
0
0
0
ח"כ ניר אורבך מימינה, שסיפר לכולם על כאבי הבטן שלו בכניסה לממשלת השמאל ועל ההתלבטויות אם להיכנס אליה ובסוף דילג לתוך הממשלה בחדווה רבה, נוקט כעת לראשונה בצעד שיכול לכאורה להביא למשבר בקואליציה ומעביר את לשכתו ליישוב אביתר שצפוי להיות מפונה בקרוב.
לאור העבר של חברי ימינה ושל אורבך בפרט, ייתכן מאד שהצעד של אורבך מתואם עם ראש מפלגתו בנט ונועד לצורך יחסי ציבור של ימינה וכדי שיוכלו לומר אחרי גירוש התושבים מאביתר: "ניסינו, כאב הבטן - לא הלך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
