יוסי אלוני, פלאש 90

נתוני התחלואה בקורונה ממשיכים לעלות: 138 נדבקים ביממה האחרונה
אלדר ממן24.6.21
0
0
0
משרד הבריאות מפרסם הבוקר (חמישי) את נתוני התחלואה בקורונה בארצנו. מהנתונים עולה כי נמשכת מגמת העלייה בנתוני ההדבקה בנגיף על רקע מחדל נתב"ג, בו נכנסו אלפי ישראלים ארצה מבלי להיבדק וגרמו בכך להתפשטות בוריאנט ההודי שככל הנראה עמיד לחיסון בו חוסנו אזרחי ישראל.
ממשרד הבריאות נמסר כי ביממה האחרונה נדבקו בנגיף 138 בני אדם מתוך 42,993 בדיקות שנערכו.
מדובר ביום הרביעי ברציפות בו ישנם מעל מאה חולים ביום והמספרים רק עולים. בשל המשך מגמת העלייה בנתונים צפויה הממשלה להחזיר בשבוע הבא את חובת המסיכות בחללים סגורים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
