גרשון אלינסון, פלאש 90

בנט ושקד סיכמו עם ביבס: יורחבו סמכויותיהן של הרשויות המקומיות במאבק בנגיף הקורונה
תום אברמסון24.6.21
0
0
0
נפתלי בנט ושרת הפנים, איילת שקד, שוחחו עם יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס. לבקשתם ובתיאום עם משרד הבריאות, סוכם כי הרשויות המקומיות יובילו את המאמצים לקטיעת שרשראות ההדבקה והמאבק בנגיף הקורונה.
במהלך השיחה, סוכם כי הרשויות המקומיות יפתחו מחדש באופן מיידי את מערכי החקירות, לצד סיוע במאמצי האכיפה ברמה העירונית. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
