יונתן סינדל, פלאש 90

מנכ״ל משרד הבריאות: ״ביממה האחרונה אובחנו בארצנו 148 נדבקים בקורונה - לפחות מחציתם מגלים תסמינים״
תום אברמסון24.6.21
0
0
0
מנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ חזי לוי, עדכן הבוקר (חמישי) כי, ״148 מקרים חדשים של הידבקות בקורונה היו ביממה האחרונה, כששיעור החיוביים הוא 0.3%. מגמת ההתפרצות נמשכת. לפחות מחציתם של הנדבקים מגלים תסמינים, אך קלים".
בריאיון לרשת ב׳, אמר לוי: ״50% מבין אלה שמגלים תסמינים - חוסנו. למרות שהמספרים קטנים, אנחנו עדיין בודקים עד כמה המחוסנים מדביקים. אנחנו עוד לא מדברים על השבת עטיית מסכה באזורים פתוחים".
פרויקטור הקורונה, פרופ׳ נחמן אש: ״בתחילת השבוע הבא נגיע למדד שקבענו לחובת עטיית מסיכות. מקווה שיהיה שינוי במגמה, אבל אני לא רואה שזה יירד. כרגע זו המלצה, רצינו לתת לאנשים להתרגל לחובה״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
