מארק סאלם, פלאש 90

בנט: חובת עטיית מסיכה במקומות סגורים עשויה לחזור בקרוב
אלדר ממן22.6.21
0
0
0
לאחר מחדל נתב"ג והעלייה בכמות הנדבקים בקורונה, מסר רה"מ נפתלי בנט הצהרה לציבור מנמל התעופה בן גוריון. לדברי בנט, מחדל נתב"ג במסגרתו נכנסו אלפי ישראלים ללא בדיקה וגרמו ככל הנראה להתפרצות הנוכחית, לא יחזור שוב ו"כל מי שייכנס לארץ ייבדק".
בנט הכריז על חובת מסיכות לשוהים בנתב"ג והוסיף: "מתייחסים לעלייה בתחלואה כהתפרצות חדשה של נגיף הקורונה בישראל. הזן ההודי מדביק גם מחוסנים. נקים מחדש את קבינט הקורונה.
קוראים לכל הילדים והנוער מגיל 12 ומעלה לצאת ולהתחסן בהקדם האפשרי".
לדברי בנט חובת עטיית מסיכה במקומות סגורים עשויה לחזור בקרוב וזאת במקרה בו ממוצע הנדבקים היומי יהיה מעל מאה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
