מיכה בריקמן

שתי חיילות ועובדת צה״ל מחוסנות נדבקו בקורונה - נכנסו לבידוד
תום אברמסון22.6.21
0
0
0
שתי חיילות ועובדת צה״ל מחוסנות אובחנו ביממה האחרונה כחולות בנגיף הקורונה - כך נמסר הבוקר (שלישי) מדובר צה״ל.
כתוצאה מכך, שלושתן נכנסו לבידוד על פי הנחיות משרד הבריאות ויתקיים דיגום ביחידות הנדרשות. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
