
כתבי אישום נגד 7 מתפרעים מהפזורה: השליכו אבנים והשתתפו בפרעות במבצע 'שומר החומות'
נועה מגיד21.6.21
0
0
0
בתום חקירה סמויה, שנוהלה ביחידת הונאה דרום ובשיתוף יחידות משטרה נוספות ושירות הביטחון הכללי, נעצרו המפגעים.
המפגעים, בשנות ה-20, תושבי הפזורה הבדואית, אשר השתתפו במספר התפרעויות בדרום הארץ והשליכו אבנים לעבר כלי רכב ואנשי משטרה, במהלך מבצע ״שומר החומות״ בחודש מאי 2021.
לאחר מספר הארכות מעצר, הוגשו היום כתבי אישום ובקשות מעצר כנגד חמישה חשודים על ידי פרקליטות מחוז דרום, שני חשודים נוספים שוחררו למעצר בית.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
