
כנס "בין כיבוש לאפרטהייד" יתקיים בכנסת. יולי אדלשטיין: "כשהממשלה מתבססת על תומכי טרור - אין מה להתפלא"
אלדר ממן17.6.21
0
0
0
ארגוני שמאל קיצוני יקיימו בשבוע הבא כנס "בין כיבוש לאפרטהייד" הרומז שישראל היא מדינת אפרטהייד וזאת ביוזמת ח"כ מוסי רז מהקואליציה של בנט וח"כ עאידה תומא-סלימן מהרשימה הערבית המשותפת שמשמשת לממשלת בנט רשת ביטחון למקרים בהם לא יהיו מספיק אצבעות בקואליציית הכלאיים.
ח"כ יולי אדלשטיין התייחס היום (חמישי) לקיום הכנס בכנסת ישראל ותקף את ממשלת בנט: "כשהממשלה מתבססת על תומכי טרור בממשלה, אין מה להתפלא שהכנסת משמשת אכסניה למפגן של שנאת ישראל והפצת רעל. אני גאה שכיו"ר הכנסת טרפדתי כנסים דומים. דמוקרטיה - כן. תמיכה בטרור - לא בכנסת!".
ארגון "עד כאן" פנה ליו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי, בדרישה שימנע את קיום הכנס האנטי ציוני בתוך כנסת ישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
