אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ח״כ בן גביר בתגובה למעצר השייח׳ מלוד: ״מקומו בכלא - אמשיך להיאבק נגד הסתה לטרור״
תום אברמסון17.6.21
0
0
0
המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) את השייח׳ יוסף אלבאז מלוד, בחשד להסתה ואלימות נגד שוטרים ברשת החברתית. מעצרו בוצע לאחר תלונת יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, נגד אלבאז לפרקליט המדינה (תפקידים מיוחדים) שלומי אברמזון, בגין הסתה לאלימות וטרור.
בן גביר: "שמח שהמשטרה נענתה לפנייתי. השלב הראשון במעצרו של המחבל הרוחני מבורך, עכשיו הגיע השלב למצות איתו את הדין ולהושיבו בכלא ולעקוב שלא ימשיך גם משם להפיץ את דברי השטנה וההסתה נגד יהודים".
ח"כ בן גביר הוסיף: "אמשיך להיאבק נגד הסתה לטרור ונגד מחבלים באיצטלה רוחנית, אין להם זכות לרגע אחד של נחת".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
