חדשות 0404

גבול הצפון: תושבים הונחו להשאר בבתים מחשש לחדירה
אלדר ממן6.6.21
0
0
0
כוחות צה"ל בצפון ארצנו זיהו תנועות חשודות באיזור גדר הגבול וירו פצצות תיאורה לאוויר על מנת לזהות אם התבצעה חדירה לארצנו.
בחלק מהיישובים הצמודים לגבול קיבלו התושבים הוראה להסתגר בבתים עד להודעה חדשה, מחשש לחדירת מחבלים.
מצה"ל נמסר: "בעקבות זיהוי חריג במרחב הגדר בגבול לבנון נורו מספר פצצות תאורה במרחב. כוחות צה״ל קפצו מיד לנקודה ומבצעים כעת סריקות. הפרטים בבדיקה.
מטעמי ביטחון וכחלק מהנהלים תושבים במספר יישובים סמוכי גדר הונחו להשאר בבתיהם. כמו כן מתבצעות מספר חסימות צירים במרחב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
