מרים אלסטר, פלאש 90

סטרוק: ״לא ניתן להקים ממשלת ימין שנשענת על התנועה האיסלאמית״
תום אברמסון30.5.21
0
0
0
חברת הכנסת ממפלגת הציונות הדתית, אורית סטרוק, הבהירה הבוקר (ראשון) פעם נוספת כי מפלגתה לא תתמוך בממשלת ימין, הנשענת על מפלגת רע״מ של מנסור עבאס.
בריאיון לרשת ב׳, אמרה סטרוק: ״לא ניתן בשום פנים ואופן להקים ממשלת ימין שנשענת על הזרוע הפוליטית של התנועה האיסלאמית. אנחנו מצפים מהמפלגות האחרות שאמורות להיות מפלגות ימין לעשות את אותו הדבר".
סטרוק הוסיפה: ״אתה לא יכול להישען על קולות כאלה ולצפות שזה לא ישפיע על המדיניות - את זה אמר סער על עבאס בתחילת הבחירות. מה נאמר לאנשי לוד? עבאס פתח קו חם לעזרה משפטית בחינם לכל הפורעים ודרש מהפרקליטות והמשטרה בוועדה בראשותו ביום חמישי גישה מקילה כלפיהם״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
