
0:00 / 0:00
רה״מ נתניהו: ״קרעי עשה עבודה מצוינת בבחירות ובתוך הכנסת״
אלדר ממן27.5.21
0
0
0
ראש הממשלה נתניהו בירך אתמול את חקלאי העוטף ושיבח את ח"כ שלמה קרעי, באירוע שערך קרעי בעוטף עזה.
רה"מ נתניהו: "אני רוצה לברך את תושבי העוטף ואת חקלאי העוטף. עברתם תקופה לא פשוטה, עמדתם בנחישות, באיתנות, ואנחנו תמיד איתכם.
מי שכל הזמן דואג לכם זה ידידנו שלמה קרעי, ח"כ מצויין, עשה עבודה מצויינת במערכת הבחירות, עושה עבודה מצויינת בין מערכות הבחירות, בתוך הכנסת.
שלמה אני רוצה להודות לך ואני רוצה גם להודות לך על הדאגה המתמשכת שלך לתושבי עוטף עזה ולחקלאים. תודה רבה לכולכם. שאו ברכה גדולה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
