
עידו בן ה-5 הובא למנוחות, אזעקה נשמעה בזמן הלוויה
אלדר ממן14.5.21
0
0
0
עידו אביגל בן ה-5 משדרות, שנהרג לפני יומיים מרסיס של רקטה שפגעה בביתו, הובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין בקריית גת.
בזמן הלוויה נשמעה אזעקה בעיר והנוכחים נשכבו על הרצפה.
אביו של עידו ספד לו והוסיף: "סליחה שלא חטפתי את הרסיס במקומך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
