
רה"מ נתניהו הודה לקנצלר אוסטריה: "תודה לך ולאזרחי המדינה על התמיכה בישראל"
תום אברמסון14.5.21
0
0
0
קנצלר אוסטריה סבסטיאן קורץ, פרסם היום (שישי) הודעת תמיכה בישראל על רקע המבצע ברצועת עזה וכתב: "דגל ישראל הונף היום על גג לשכת הקנצלר הפדרלי לאות סולידריות עם ישראל. יש לגנות בכל תוקף את התקפות הטרור על ישראל, אנו עומדים לצד ישראל".
רה"מ נתניהו צייץ בחזרה בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לך ולאזרחי המדינה על התמיכה בישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
