
סמ"ר עומר טביב ז"ל הוא הלוחם שנהרג היום מירי נ"ט במהלך פעילות מבצעית בגבול עזה
אלדר ממן12.5.21
0
0
0
לוחם צה"ל, סמל-ראשון עומר טביב ז״ל, בן 21 מאליקים, הוא הלוחם שנהרג הבוקר מירי נ"ט במהלך פעילות מבצעית להגנת ישובי עוטף עזה, כך הותר לפרסום.
סמל-ראשון עומר טביב ז"ל, היה לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל והוא נפל היום חודש לפני שחרורו מצה"ל.
מצה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער משפחת ההרוג וימשיך ללוות את הפצועים ומשפחות הלוחמים".
לוחם צה"ל נוסף נפצע באורח קשה באירוע וקצין צה״ל נפצע באורח בינוני. הודעה נמסרה למשפחות ההרוג והפצועים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
