דובר צה"ל

על רקע ההסלמה בירושלים: צה"ל יתגבר כוחות בגזרת עזה
אלדר ממן10.5.21
0
0
0
בתום הערכת מצב ועל רקע האלימות האלימות בירושלים והרקטות ששוגרו לעבר ישראל בימים האחרונים, הוחלט בצה"ל על תגבור כוחות באוגדת עזה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
