קובי גדעון

רה"מ נתניהו שוחח עם פוטין - דנו בהתפתחויות האחרונות בזירה הצפונית
תום אברמסון7.5.21
0
0
0
רה"מ בנימין נתניהו שוחח היום (שישי) בטלפון עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין.
מלשכת רה"מ נמסר כי, המנהיגים דנו בהתפתחויות האחרונות בזירה הצפונית ובסוגיות אזוריות נוספות. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
