
ימינה: "מכבדים את עמדת ח"כ עמיחי שיקלי"
noa magid5.5.21
0
0
0
לאחר שח''כ עמיחי שיקלי הודיע ליו''ר המפלגה, נפתלי בנט, כי הוא אינו יתמוך בממשלת שמאל, מסיעת ימינה נמסר: "מכבדים את עמדת ח"כ עמיחי שיקלי, שהייתה ידועה לנו.
ימינה מחוייבת לעשות הכל כדי להקים ממשלה יציבה ומתפקדת כדי למנוע הידרדרות לכאוס של בחירות חמישיות, וכך תעשה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
