
גבר איבד הכרתו בעת שחייה - מצבו קשה מאוד
noa magid5.5.21
0
0
0
גבר כבן 60 איבד הכרתו, ככל הנראה על רקע רפואי, במהלך שחייה בבריכה בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות וכאשר חזר הדופק הוא פונה לבי"ח הדסה עין כרם במצב קשה כשהוא מונשם.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
