יובל כהן, 0404

ארה"ב: קרוב ל-105 מיליון בני אדם התחסנו באופן מלא לקורונה
תום אברמסון3.5.21
0
0
0
למעלה מ-147 מיליון אמריקנים קיבלו לפחות חיסון אחד נגד נגיף הקורונה הקטלני, בעוד כמעט 105 מיליון כבר התחסנו באופן מלא - כך עדכן הלילה (שני) המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן.
על פי המרכז, מדובר במתחסנים אשר חוסנו בשתי מנות של חברות מודרנה ופייזר, כמו גם את אלו שקיבלו את החיסון של ג'ונסון אנד ג'ונסון, שניתן במנה אחת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
