שלמה מור, 0404

עובדי בתי המשפט פתחו הבוקר ב-11:30 בשביתה
בועז גולן29.4.21
0
0
0
עובדי בתי המשפט פתחו הבוקר ב-11:30 בשביתה וזאת בדרישה לשפר את תנאי שכרם.
יו״ר וועד עובדי בתי המשפט, הדס אוחיון, שיגרה הבוקר הודעה לעובדים: ״בתי המשפט יוצאים לשביתה היום ב-11:30״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
