מתוך טוויטר

ביידן בנאום ראשון בקונגרס: "יש עוד עבודה לעשות בכדי לנצח את הקורונה"
תום אברמסון29.4.21
0
0
0
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, אמר הלילה (חמישי) בנאומו בקונגרס, לציון 100 ימים ראשונים של כהונתו, כי על אף ההתקדמות שעשתה ארה"ב במאבק בנגיף הקורונה הקטלני, "יש עוד הרבה עבודה לעשות כדי לנצח את הנגיף. לאחר שהבטחתי שנקבל 100 מיליון חיסונים ב-100 ימים, אני מבטיח שנספק גם יותר מ-220 מיליון חיסונים ב-100 ימים הבאים".
ביידן הבטיח במהלך נאומו כי יעבוד יחד עם בעלות בריתה של ארה"ב בכדי לטפל באיומים שנשקפים מתוכניות הגרעין של איראן וצפון קוריאה: "התוכניות הללו מהוות איום חמור על ביטחונה של אמריקה והביטחון העולמי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
