דובר צה"ל

רחפן צה"ל נפל בצפון רצועת עזה
אלדר ממן28.4.21
0
0
0
רחפן של צה"ל נפל היום (רביעי) במהלך פעילות שגרתיות בבית חאנון שבצפון הרצועה לתוך גג של בית. התושבים העבירו אותו לידי ארגון הטרור חמאס.
מצה"ל נמסר כי אין חשש לדלף מידע. (בתמונה למטה: הרחפן שנפל)

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
