
ראש המל"ל נפגש עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן: "הביעו דאגה מההתקדמות בתוכנית הגרעין האיראנית"
תום אברמסון28.4.21
0
0
0
ראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת, נפגש הלילה (רביעי) בוושינגטון עם עמיתו, היועץ לביטחון לאומי של הבית הלבן, ג'ייק סאליבן.
בהודעה מטעם הבית הלבן נמסר: "שני הצדדים הביעו דאגה משותפת מההתקדמות בתוכנית הגרעין של איראן, ארה"ב עדכנה את ישראל על התקדמות השיחות בווינה".


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
