יונתן סינדל, פלאש 90

דיסטל על דברי סער: "לא מבין כלום במשפטים - משכשך בביצת הדיפ-סטייט של השמאל"
noa magid27.4.21
0
0
0
חה"כ גלית דיסטל אטבריאן התייחסה לדבריו של גדעון סער ואמרה כי הוא לא מבין דבר במשפטים.
דיסטל: "הדברים של סער הם עדות נוספת לכך ש: א. אדון עו"ד סער לא מבין כלום במשפטים. ב. הפוליטיקאי סער כבר מזמן משכשך בביצת הדיפ-סטייט של השמאל. ההחלטה חוקית לגמרי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
