עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יואב קיש: "יש רוב לפסקת ההתגברות אבל בנט בחר בדת רק לא ביבי"
אלדר ממן26.4.21
0
0
0
סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש, תקף הבוקר (שני) את יו"ר ימינה, נפתלי בנט, על רקע המגעים להקמת ממשלת שמאל בראשותו. קיש האשים את בנט שהוא גורם לפספוס ההזדמנות לחקיקת פסקת ההתגברות.
יואב קיש: "ביום שלישי בג"ץ ימנה שרים בממשלת ישראל. יש רוב בכנסת לפסקת התגברות, רוב שיכול לעצור את אובדן הרסן של בגץ. פרומו: זה לא יקרה, בנט בחר בדת רק לא ביבי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
