תיעוד מבצעי מד"א

הלילה: הרוג מפגיעת רכבת בתחנה בקריית חיים
תום אברמסון25.4.21
0
0
0
גבר כבן 40 נהרג הלילה (ראשון) מפגיעת רכבת, סמוך לתחנת הרכבת באזור התעשייה בקריית חיים.
צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו במקום. פאראמדיק מד"א, גיא צין: "כשהגענו למקום, ראינו על הפסים מתחת לרכבת גבר כבן 40 מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
