
0:00 / 0:00
מפגינים מול בית ח"כ ניר אורבך: "אוסלו יהיה פרומו לסרט אימה אמיתי - איך אתה חי עם זה?" | צפו
noa magid24.4.21
0
0
0
מפגינים הגיעו הערב תחת ביתו של השר ניר אורבך ממפלגת ימינה וקראו לו לא לסכן את עתיד המדינה ולא לתת יד לממשלת שמאל.
"אוסלו יהיה פרומו לסרט אימה אמיתי", קראו המפגינים, "האם לא שמעת את לפיד וליברמן? שמדברים על זה שרוצים לבטל את חוק הלאום, איך אתה חי עם זה?".


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
