מתוך טוויטר

אחרי כמעט חודש: איש האופוזיציה הרוסי נבלני הודיע על סיום שביתת הרעב
אלדר ממן23.4.21
0
0
0
איש האופוזיציה הרוסי, אלכסיי נבלני, הודיע היום (שישי) על סיום שביתת הרעב בה פתח לפני כחודש במחאה על מעצרו.
הודעתו של נבלני מגיעה לאחר שרבים מתומכיו יצאו בשבוע האחרון למחות על מעצרו ברחבי רוסיה ונעצרו על ידי השלטונות.
נבלני הסביר את הפסקת שביתת הרעב ואמר: "לא רוצה שאנשים יסבלו בגללי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
