דוברות עיריית אשקלון

זרי אבל הוצבו על מצבות הנופלים בבתי העלמין באשקלון: "זהו יום של התייחדות באבלן של המשפחות השכולות"
תום אברמסון14.4.21
0
0
0
עיריית אשקלון הציבה הבוקר (רביעי) זרי אבל על כל מצבות חללי מערכות ישראל ונרצחי פעולות האיבה בבתי העלמין בעיר.
בנוסף, הפיקה העירייה נרות זיכרון עם שמות החללים והם הונחו על הקברים בצירוף מכתבים שנכתבו להם ולבני משפחותיהם על ידי תלמידי מקיף ה' דרכא. תלמידי מקיף ד׳ יצרו חלוקי נחל, עליהם כתבו מילים מרגשות ואותם הניחו אותם על המצבות.
ראש העיר, תומר גלאם: ״זהו יום של התכנסות, התייחדות והתעטפות באבלן של המשפחות השכולות ובזכרם של הנופלים והנרצחים, שבמותם ציוו לנו את החיים. יהי זכרם ברוך״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
