
0:00 / 0:00
תפילין נגנבו מדוכן של חב"ד בעפולה - בחב"ד מבקשים עזרה בזיהוי החשוד | צפו
אלדר ממן12.4.21
0
0
0
אדם תועד היום (שני) במצלמות אבטחה כשהוא גונב תפילין מדוכן של חב"ד בכניסה למסעדת השניצליה במכרז הרפואי העמק בעפולה.
תלונה הוגשה במשטרה.
התפילין בדוכן שימשו עשרות בני אדם ובחב"ד מבקשים עזרה בזיהוי האדם שצולם לוקח את התפילין ללא רשות.
הרב אמיר הלוי, סיפר לחדשות 0404 כי הדוכן ממנו נגנבו התפילין הוא אחד מתוך עשרות דוכנים שפזורים ברחבי העיר במטרה לזכות את הרבים במצווה, בפרוייקט שהחל בחודשים האחרונים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
