תיעוד מבצעי מד"א

נכה צה"ל הצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון
אלדר ממן12.4.21
0
0
0
נכה צה"ל, כבן 20, הגיע היום (שני) למשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה והצית את עצמו. מאבטחי משרד הביטחון העניקו לו עזרה ראשונית והזעיקו את מד"א. הפצוע פונה באמבולנס לבית החולים שיבא.
מדוברות משרד הביטחון נמסר: "מדובר בנכה צה"ל כבן 26 המוכר במשרד הביטחון בגין פוסט טראומה ממבצע צוק איתן.
מתחקור ראשוני עולה כי הצעיר שלף בקבוק עם חומר דליק שהביא עימו. הוא שפך את החומר על גופו והצית את עצמו ברחבת הכניסה לבניין. מאבטחי משרד הביטחון פעלו באופן מיידי, בסיוע מטפי כיבוי, על מנת להעניק לו עזרה ראשונה ובמקביל הזעיקו את כוחות ההצלה. נסיבות האירוע אינן ברורות בשלב זה. מטעמים של צנעת הפרט וסודיות רפואית לא נוכל למסור פרטים מזהים על הנכה". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
