
0:00 / 0:00
פעילי ימין במחאה מחוץ לביתו של בנט: ״אתה צריך לשבת עם נתניהו בממשלה״ | צפו
אלדר ממן11.4.21
0
0
0
פעילי ימין הגיעו לביתו של פתלי בנט ופתחו במחאה ובקריאה ליו"ר ימינה להצטרף לממשלת נתניהו.
בוריס אפליצ'וק, מי ששוריין במקום 40 ברשימת הליכוד, קרא לנפתלי בנט לחבור לנתניהו ולשמש כשר הביטחון: "זה מה שאנחנו צריכים כעת - שתשתפו פעולה בנושא הביטחוני".
פעילי ימין מתכוונים להמשיך במחאות מול ביתו של נפתלי בנט, מול ביתה של איילת שקד וחברים נוספים בימינה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
