דוברות המשטרה

השר אוחנה: יחידות מסתערבים יחלו לפעול בקרוב בריכוזי הפשיעה בחברה הערבית
אלדר ממן6.4.21
0
0
0
השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, התייחס הערב (שלישי) למאבק משטרת ישראל בפשיעה ובאמל"ח הבלתי חוקי בחברה הערבית ואמר כי בקרוב יחלו לפעול יחידות מסתערבים בריכוזי הפשיעה בחברה הערבית.
השר אוחנה: "לראשונה בתולדות משטרת ישראל: יחידות מסתערבים יפעלו בלב ריכוזי הפשיעה בחברה הערבית, כחלק מארגון מחדש של מערך משמר הגבול. האימונים כבר החלו – ובקרוב – הפעולות יחלו. עברייני האלימות, הנשק, האמל"ח והסד"ח עומדים בפני מכות קשות מאוד. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. יישר כח ללוחמים ולמפקדים"
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
