דוברות מד"א

פועל בן 35 נפצע באורח קשה מתאונת עבודה בבני ברק
מישל מחנין29.3.21
0
0
0
פועל כבן 35 נפצע היום (שני) מפגיעת צינור משאבת בטון באתר עבודה ברחוב אהרונוביץ' בבני ברק. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א שמי מרציאנו: "הגענו לאתר העבודה והובילו אותנו אל פועל ששכב מחוסר הכרה לאחר שנפגע מצינור משאבת בטון. הוא סבל מחבלת ראש קשה מאוד ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מתקדם, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה" (צילום: ארכיון).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
