דוברות מד"א

טרגדיה בבני ברק: תינוק בן שלושה חודשים מת בביתו כתוצאה מחנק
אלדר ממן29.3.21
0
0
0
טרגדיה בבני ברק. פעוט כבן 3 חודשים, שנמצא מחוסר הכרה בביתו, לאחר שככל הנראה נחנק משקית נפטר בבית החולים.
חובש רפואת חירום במד"א, צביקה לרר ופראמדיק מד"א עופר לחמי, סיפרו: "כשהגענו למקום הביאו אלינו את הפעוט לרחוב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע החייאה כשמצבו קריטי".
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
