אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

הבחירות לכנסת ה-24 | מנכ"לית ועדת הבחירות: "עשינו הכל כדי שהתהליך יהיה הכי מקצועי ומדויק"
תום אברמסון26.3.21
0
0
0
מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, דחתה הבוקר (שישי) את הטענות לעיוות תוצאות הבחירות לכנסת ה-24: "אנחנו ערים לדברים, אבל אני יודעת שעשינו כל מה שרק ניתן כדי שהתהליך יהיה הכי מקצועי ומדויק. ייתכן מאוד שיוגשו עתירות וזה בסדר גמור".
בריאיון לגלי צה"ל, התייחסה עדס לתחושותיה לאחר סיום מערכת הבחירות: "מרגישה ירידת מתח, עייפות, אבל הרבה אושר. היו ימים שהאתגרים רק התגברו וחשבתי שזה לא באמת יכול להתקיים, אך לאחר 14 מערכות בחירות בוועדה - אני יכולה להגיד שזו אחת הטובות שהיו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
