
רה"מ בשידור חירום: "לפיד תכף פותח שמפניה - צאו להצביע" | צפו
אלדר ממן23.3.21
0
0
0
ראש הממשלה נתניהו פתח שידור חירום ברשתות החברתיות לרגל אחוז ההצבעה הנמוך בכחמישה אחוזים בהשוואה לבחירות הקודמות. ראש הממשלה הסביר כי אין מספיק הצבעות במעוזי הליכוד, לדבריו: "התקשורת הרדימה את המצביעים. בואו נמחק להם את החיוך. חייב לצאת להצביע - לפיד תכף פותח שמפניה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
