
בעקבות אחוזי הצבעה נמוכים: רה"מ הנחה את הח"כים לרדת למעוזי הליכוד בדרום
אלדר ממן23.3.21
0
0
0
ראש הממשלה נתניהו הנחה לפני זמן קצר את חברי הכנסת של הליכוד לרדת עכשיו לדרום כדי להעלות את אחוזי ההצבעה הנמוכים במעוזי הליכוד.
מהליכוד נמסר: "ברמת השרון - הצבעה גבוהה. בהרצליה - גבוה. בתל אביב - גבוה. מה קורה במעוזי הליכוד? באשקלון, באר שבע, אשדוד, טבריה, ירושלים, קריית שמונה — למה ההצבעה נמוכה?! צאו להצביע מחל עכשיו אחרת נקבל את לפיד, רוטציה ובחירות נוספות. עוד שני מנדטים למחל ואנחנו מנצחים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
