
מצביעים גם בביה"ח: החולים יוכלו להצביע בקלפיות שבמחלקת הקורונה בברזילי
מישל מחנין23.3.21
0
0
0
במרכז הרפואי ברזילי הציבו הבוקר (שלישי) קלפי בתוך מחלקת קורונה א' של המרכז הרפואי ברזילי, כדי לאפשר גם לחולי הקורונה המאושפזים לממש את זכותם הדמוקרטית.
במרכז הרפואי הוצבו שתי קלפיות, עבור המאושפזים ועבור אנשי הצוות של בית החולים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
