
0:00 / 0:00
עונת הנחשים החלה: נחש צפע התגלה בתוך ארון חשמל בבני ברק | צפו
אלדר ממן22.3.21
0
0
0
עונת הנחשים החלה. עובדי חברת החשמל במרכז ביצוע דן הגיעו לתיקון בעיר בני ברק וגילו להפתעתם נחש בתוך פילר של חברת החשמל. בסיוע עיריית בני ברק הוזמן לוכד נחשים מוסמך שמצא נחש צפע שהתעורר מתרדמת החורף.
מחברת החשמל נמסר כי לנחש ולעובדים שלום. בחברת החשמל ביקשו ביקשו להזכיר בננוסף כי אין לפתוח מתקן חשמל אלא רק על ידי עובד מוסמך של חברת החשמל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
